Friday, March 9, 2012

shopping time!!!!

Views



malam nie aku n fmly g jenjalan.......waduh terase lenguh2 bdn aku......mane x pnt....ptg td dh nk kol 7 aku br smpai uma......ptt nye bole blk awl....dh pengerusi sek agame dtg lak.....kena la tggu jap....

dlm tggu tue dpt la aku bncg dgn ust ttg kls tmbhan nnt.....dia tue asyk nk kenakn aku je.....da la ari2 aku byk trn brg dia.......ceh........mcm aku nie "bidadari" dia plak yg nk bwk kn brg2 dia.......mengade2 tol....!

pas smpai uma aku nengok de "org" baru da sampai....!!!huhuhuhuhu~seronok giler.....besau sgt......puas nengok.....x cukop mate aku nk menengok nye.....(^_^)

than jenjln kt mydin xde beli pape sgt pon....just beli kaen, stokin, beg tgn, kerongsang n seluar adek....em bdk tue x abes2 dgn seluar......



nie la kaen aku n mak beli....x byk pon.....3 je dolu....up next ade ag......mak...tau2 je la....

baju tok aku de 2.....


satu....

yg nie polca dote....kaen dia wane cokelat blg itam....comel....



dua....

yg nie pon aku nye gak....wane ijau....sedap mate memndg deh.....aku igt nk wat keja bj nie....tp nengok la mcm ne......kalo jd....siap la bj nie...kalo x jd simpan je la wat raye....huhuhuhu


nie plak kaen tok mak....x thn wane mak plh......mengancam deh......

ape pon tggu je la dh siap nnt.....hope cantek.....


No comments: