Wednesday, January 4, 2012

ari petame

Views


wwwwwwaaaahhhhhhhh.........penat nye ari nie.......w/pon keja hanye 4 jam tapi aku rase mcm 400 jam.......bkn nye pnt wat keja.......kalo pnt wat keja aku x kesah sgt......nie pnt nengok perangai bakal ank2 murid aku....pnt dok meround satu sek.......da la 3 tgkt......
mule2 sampai agk blur2 je......sume igt aku dtg nk dftr kn ank aku......ceh.....x senonoh........!!!than x d sgke2 aku 1 sek dgn ustazah yg pnh ajr aku dolu2 mase kt sek agame..........wah.....t'igt kenangan lame dgn ustzh tue.....sempat gak borak2 dgn ustazah tue ttg mase aku kecik2 dolu.........kwang kwang kwang~

than bile bdk2 sek n parent da dtg pening aku nengok..........yg b'lari len.......yg t'jerit len.......yg dok nek trn tgga len.......nsb bek aku x migran td........da nk dpt la gak.......nk tau x 1 benda.....aku siap bwk ubt.......!!!mmg giler r......prepare seblm aku kena......kang wat nye aku da t'bongkang pgsan ssh plak kn.....

sek tue de 9 kakitgn.....x silap aku de sorg je ustaz......kire mcm pengarang jntg la.......dh sorg je kn......tue la yg nk hrp kn tok wat keja2 ksr.......hahahahahaha~nsb la kn.......dh d tkdr kn dia sorg je kt sek tue.......tgs aku x byk sgt ari nie.......

just dok meround kawal bdk2.....coz de 2 sesi ari nie........so ramai la kn.......mujur le ari nie pendftrn je.......kalo da start kls nnt xtau la aku.......mau nye aku pening.......tp doa2 la aku okey sepjg aku ngajar......dugaan da tntu byk.....

so far so good........insyaallah sume nye akn ok........so tggu kn "gosip" yg akn dtg k.......
(^_^)


No comments: