Sunday, April 22, 2012

mr right

Views


kali nie nk tulis ttg mr right aku......
sebenarnya banyak dah jadi 2 minggu lepas.....
teramat banyak sehingga aku pening dan pening untuk hadapi 2 minggu tue.......
kenape????

alahai masalah hati la jawapannya.....
susah sangat tok membicarakan tentang isu ini sebab aku langsung tak ready lagi tok mengupas topik mr right aku nie....
susah lah bila di fikirkan balik......
biar aku bagi clue sikit ea......
supaye ade la yang faham sikit-sikit kes aku kali nie.....
sebelah kanan aku memang sayang........
sebelah kiri plak aku tak tau aku sayang ke tak........
than sebelah kanan memang seorang mr right yg aku tak duga kehadirannya tapi aku selesa dengan kehadirannya tue......
yang sebelah kiri ni pulak aku langsung tak sangka akan jadi macam sekarang nie sebabnya aku tak pulak terfikir tok menjadikan dia mr right aku......
daripada maklumat yang aku pergi selongkar yang belah kiri ni minat kat sorang akak nie....
yang aku musykil kenapa aku pulak yang dijadikan kambing hitam dalam situasi dia tue????
bagi aku la kan,,,,,kalo dia rase aku bukan mrs right dia kenapa dia tak berterus terang je......
kenapa nak buat orang fikir yang aku dengan dia ade ape2 sedangkan benda tue langsung tak wujud....!
tak pasal2 aku dah di kaitkan dengan dia sampaikan yang belah kanan tue jeles dan pening kepala nak memikirkan tentang isu siapakah mr right yang aku cari.....
aduhai......
boleh jadi gila bila fikirkan hal2 nie semua.......
kadang2 aku rase nak putus ase gak tok memikirkan hal nie.......
sebabnya aku dah buntu.....!!!
aku malas lah nak serabot2 kan kepala aku sampai menjejaskan hubungan aku dengan yang belah kanan...
aku sayang la dengan yang kanan tue.....
yang belah kiri  plak eeeeemmmmmmm........
tak pasti la....
aku tak ada jawapan tok yang belah kiri tue........

*clueless*

No comments: