Wednesday, May 16, 2012

selamat hari guru!

Views



hari nie wat petame kali nya aku sambut hari guru tok diri aku sendiri......pergh....!!!!dalam sejarah nie....memang sejarah telah mengubah segala nye ari nie.....hahahahahahaha

eeeeemmmmmm.....untuk petame kali nie boleh tahan la jugak sambutan nya.......walaupun aku agak janggal di tambah pulak guru2 kat tempat aku tue pening2 lalat still aku boleh enjoy hari guru nie.....
pada mule nya aku ingat kan takde la ramai student yang datang......yelah.....aku fikir kan diorg dah penat b'hari guru mase pagi sampai tak larat nak datang sesi petang........than few minute later.....(cewah...!!!) datang la anak2 murid ku.....di luar jangkaan...!ramai!

pastu mule la sesi permainan kat padang....haaaaaaa.......memang pening nengok budak2 nie.....aktif bukan maen ag.....aku tak dapat ambil gambar....sebab sebok menjage budak2 nie sambil dok melepak nengok budak2 bersukan.....huhuhuhuhu (^_^)

aktiviti terakhir part aku dengan kak syu....alahai....aktiviti meneka.....aku gune kan ustaz khairi tok bg arahan......tak sanggup pulak aku nak buat aktiviti tue.....nak tau ape yg mule2 nye????

aksi yang pertama aksi mengurat........pergh!!!!mencabar....!ust cakap mcm ne dia nk wat sdg kn dia x penah wat benda tue.....aku ckp wat la mcm ne pon......hahahahahahahaha~last2 aku kena berlakon dgn dia....amek kau!aksi ust "mengurat" aku memang memalukan!

pas mengurat aksi tiru cr ustazah.....antare nye aksi gB...kak mazlena....guard....merempit....aksi katon mcm upin ipin n sponge bob.....habis suda akhir nye aksi2 tue.....bepeloh2 ust nk menggaya kan aksi2 yg aku bagi tau dia.....padan muke!hahahahahaha

seblm balik student di hidang kan satay ayam n satay daging.....kenyang sume nye...!siap ade yg bawak balik....guru2 dah tentu da dapat bawak balik......puas hati dapat nengok anak2 aku kenyang.....xde yang lapar mase balik tue.....suke ati (^_^)

hadiah tok aku????eeemmmmm boleh tahan la.....aku ingat kan takde la sape nk bagi kat aku....yela....aku nie agak garang ckit.....kalo aku betempik sume student kena tempias nye....hahahahahaha~tak sangke gak la dapat hadiah......moh kite nengok antare adiah2 yang aku dapat tok hari guru nie....









tu lah antare hadiah yang aku terima hari nie.....banyak????xde lah sgt....cukup seadanye.....memadai murid2 aku datang dan ucap selamat hari guru......tue pon dah kire okey bagi aku....tp yang bagi hadiah aku ucap kan ribuan terima kasih......hadiah2 tue sume kenangan manis bagi aku kat sekolah tue bersama anak2 murid aku untuk petama kali nie.....

~so sweet~

No comments: