Friday, February 8, 2013

TMO e-Day

Views


waduh2....hari ini terasa letih 1 badan....mengemas rumah...mengemas bilik...angkat karpet....sapu kipas...satu rumah....susun itu...susun ini...semuanya untuk melancarkan perjalanan majlis pertunanganku....sebelum terjadinya majlis aku mahu mengambil kenangan sebelum majlis....ala2 the making of gitu....

tmo e-day aku dimulakan dengan pemasangan khemah....khemah dipasang pada hari khamis bersamaan 7 feb 2013 pada belah petang...waktu itu aku sendiri sedang lena di bilik yang tetiba sahaja dikejutkan dengan bunyi bising...rupa2nya anak kepada owner khemah datang mahu memasangkan khemah majlisku...




tiga di atas sebelum khemah siap didirikan lagi...waktu ini ziyad baru sahaj bangun dari tidur dan aku mengemaskan ziyad...memakaikan baju dan membedakkan si comel yang semakin bulat itu...^_^




2 diatas pula selepas khemas siap didirikan...tidak banyak pun khemah untuk majlisku...hanya 1...hehehe...dari cerita macam banyak je kan...^_^


pahar hantaran di hantar pada hari yang sama namun pada belah malam...lebih kurang pukul 11.30 malam...memang terbaik lah....!mata pun sudah kelat2....


sebahagian hantaran yang siap...tapi masih bersepah lagi...


jeng jeng jeng...jauh sahaja...


karpet siap dihamparkan di bilikku....terbaek...sakit pinggangku mengangkat karpet ini...



2 diatas itu sebahagian keperluan memasak...sebahagian sahaja...sebahagian lagi akan dibeli pagi ahad nanti...bab masak memasak mak, ayah, along dan sedara maraku yang handle...aku???maybe keluar menolong...tapi sekejap sahaja...faham2 sajalah yea..^_^


bahulu sebagai berkat...


princess bulat datang tadi....bermain cuit2 dengan cibob...comel...!





yang terakhir berkat yang telah siap di bungkus...princess bulat juga menolong...tolong sepahkan...hehehehe....begitulah tmo e-day aku....pergh....tinggal 1 hari sahaja lagi....risau....berdebar...semua ada...mengalahkan mahu bernikah pulak aku ini...isyh2....

untuk en Barnie tersayang...ini semua untuk majlis kita...doakan semoga segalanya berjalan lancar...

~sakitpinggang~

No comments: