Thursday, December 1, 2011

jalan2

Views



hari nie aku 1 fmly mengalah kn pm jelajah 1 melaka........hahahahahaha~sume nye menuju ke 1 arah yg sm n tujuan yg b'laenan.......da tntu 1 arh yg sm......coz 1 keta.......hahahahaha~



 melaka mall.......1st destination.......tujuan nye adalh tok ke LHDN melaka tok anta cukai pendptan ayh yg da bekurun t'simpan kt uma......hahahahaha~dpt la aku lpk2 kt melaka mall kjp.....dlm 30 mnt aku tecongok dpn lhdn tue semate2 tggu along n ayh g amek borg baru.....hampeh.......



tempat kedua ke kota cemerlang........konon2 nk settle kn hal ptptn......last2 dpt malu wei......aduish.....malu nyer aku n mak......mane x malu nye g tnye ttg ptptn dkt tapem......x ke org tue nk gelak thp dewa.......kalo aku pon bantai gelak thp guling2......aku n mak kuar dgn muke slamber je.....nsb bek x byk client kt ctu......nie sume idea mak aku t'chinta tue la.....huhu


lastly ke kwsp tok check ayh nye duet smpanan kwsp.......em.....bole thn......tp tok ayh n mak wat g aji......insyaallah d makbulkn Tuhan........sebnr nye tue bkn yg t'akhr......b4 blk uma smpat ag g beli ubi kt bt berendam.......d sbb kn xde pic kedai tue so sory la ea.....xde gambau la......hehehehehe.......
tue la keja aku 1 fmly......g melwt ank2 syrkt kitorg yg tgh b'kembang maju........biase la kn.....kuarge "diplomatik".......hahahahahaha~kena la g check syrkt.......mane tau ade yg da musnah ke.......hehehehe.....
end up aku t'sadai kt tepi katil kepenatan~


No comments: