Monday, December 19, 2011

Views



pas suboh tadi aku tido blk........than aku mimpi........takot sgt mimpi tue........aku mimpi aku tgh lepak tepi pantai.....mcm aku n fmly tgh mkn2 tepi pntai.....dlm 1 kedai mkn aku rase........than tetibe de ombak menderu......kali petame ombak tue dtg busshhhh...

kali kedua lg kuat dr yg petame......than tetibe ombak tue dtg dgn 1 gelombang yg sgt besau.......habis sume org yg ade kt kwsn pantai tue.......sume d telan ombak......aku n fmly yg de dkt2 pantai tue b'tempiaran lari......takot sgt......

than aku g 1 sek......aku ade kt tgkt plg tggi kt bggunan tue.......air  laut dh m'banjiri sek tue hampir ke tgkt yg aku dok tue....mksd nye dh banjir besau....!wah giler kentang r mimpi aku tue......than aku nmpk mcm ne gelombang ombak tue.......

besau sgt sampai aku takot sgt..........!!byk kali ombak tue menderu2.......sume yg ade kt dlm bggunan tue takot......than tetibe ombak tue reda......xde lg ombak2 besau.............org2 yg de kt bggunan tue turun.......igtkn da tol2 reda la.......sekali ombak tue dtg lg besau n habis sume lenyap sekelip mate......
ya Allah.......pe la mksd mimpi aku tue..........menakotkn.......sampai aku tejage........n temenong kejap........tefkr plak yg aku dok kt area pantai.....ya Allah........jauh la dr sume musibah...........jauh kn la dr sume bala bencane.......AMIN~

No comments: