Friday, December 30, 2011

menu malam

Views


menu mlm nie menu pak janggut putih......kfc.........!!!wah dh lame x mkn kfc deh.....tetibe mlm nie along nk belanje mkn kfc.....pe lg.......jom mkn...!!!

pantang d ajk......trs serbu.......hahahahahah~bile ckp ttg kfc t'igt mase kolej dl......waktu tu selalu mkn kfc......dgn c dia la......

owh tidak.....itu dolu2......mls nk ku kenang deh......than td aku n fmly mkn kfc la.......ala2 omputih mlm nie......kwang3......mkn kfc dgn nasi goreng buatan mak aku......sgt menyelerakn.......

kyg akhir nye.....tp aku nk burger......mak dh cop awl2.......ceh.......kalo burger kfc mmg mak xkn bg nye lah.....kudukut deh mak aku nie.......nk yg best aje......xpe lh......janji aku da kyg.......(^_^)

dpt ltk pic pon jd lah......ilang kempunan.....hehe~
 

No comments: