Thursday, November 8, 2012

Diam2 Jatuh Cinta

Views

sebenarnya aku tidak tahu mengapa denganku hari ini...kepalaku ibarat sarat dengan persoalan....persoalan yang aku rasa tiada jawapan untukku....sehingga kini semuanya masih lagi tanda soal...aku tidak tahu bila baru boleh mendapatkan jawapan bagi tiap persoalanku itu...

disebabkan aku dengar lagu ini sejak dari pagi...di tambah dengan cerita yang baru ku tahu petang tadi...membuatkan lirik lagu ini berpusing2 di dalam otakku...seakan2 terdengar2 lagu ini dimainkan di telingaku petang tadi...

sehinggakan terbawak2 dalam lena ku yang seketika sewaktu menanti azan maghrib tadi....aduh....berat sungguh masalahku ini....kerja giler sungguh....!dan di sebabkan itu malam ini aku asyik mengulang lagu itu di telingaku sehingga aku boleh hafal liriknya....apa kata anda2 semua join sekali... ^_^

read more please...
Diam-diam.. berpandangan..
Mata bertentang mata..
Malu-malu.. aku malu..
Kau buat begitu..
Jeling-jeling.. kau menjeling
Senyumanmu menggoda..
Lama-lama.. dalam diam
Aku jatuh cinta..
Beginikah rasanya
Sakit asmara..
Siang malam gelisah..
Ingin bersama..
Ku tunggu, ku menanti
Kata cintamu..
Biar senang dihati
Ku disampingmu
Jangan-jangan kau berpura
Sembunyikan hatimu..
Bukan-bukan ku tak tahu
Debar didadamu..
Kita saling sama cinta
Tetapi malu-malu
Diam-diam jadi rindu
Rinduku padamu
Dulu malu tapi mahu
Kini baruku tahu
Diam-diam jatuh cinta
Bersama akhirnya.

No comments: