Sunday, June 9, 2013

Sepasang Kurung Merah

Views


Hari ini sepasang kurung merah banyak memberiku erti kasih sayang...erti kehidupan...erti pengorbanan...saya sayang awak...even awak tidak perfect di mata orang lain tapi di mata saya awak lengkap segalanya...cukup untuk kehidupan rumahtangga kita kelak..

lihat peluh di dahi awak membuatkan saya sedih dengan perangai saya...saya sedih dengan cara saya...saya masih mempunyai kekurangan yang perlu dibetulkan sebelum kita berkhawin...harap awak sanggup menegur saya untuk memperbetulkan diri saya...

hari ini....untuk mendapatkan sepasang baju kurung sangat membuatku kenal erti siapa diriku...insyaAllah aku akan berubah ke arah kebaikan bersama dirinya...ya Allah debar di hati semakin menggunung...hanya Allah sahaja yang tahu...

~detikdemidetik~

No comments: