Tuesday, January 3, 2012

jumpe si junior ku...(^_^)

Views



kembali ke msjd tnh.......yeah itu entry kali nie.....ari nie aku seari kuar uma semate2 nk melengkap kn k'ja2 yg t'tgguh.......waduh2 pnt giler......da la pns.......pastu bising......jln yg agak jam.......uh......betoi2 menggugat iman deh......

mule2 along nk cari bank mybank than aku ckp kt sg udang de bank tue...last2 bile da sampai sane bank ade tp atm je...along nk bank in kn duet......ceh........ape lar......

than dr sg udang kitorg trs ke ayer keroh semate2 tok g kwsp tok amek salinan kwsp aku tok keja nnt.....bape yg ade dlm kwsp aku???hahahahaha~rahsia kerajaan malaya....!!!

than dr ayer keroh trs ke msjd tnh....tok g wat bank islam lak......adoi ai......mmg mencabar......sekali bank islam ramai......bdk2 kolej ramai yg kuar msk bank tue.......yela.....duet ptptn da msk......waktu2 gembira la pt da msk kn....huhuhuhuhu

than aku pon tggu la giliran....sambil tggu giliran aku pndg la station bus msjd tnh.....t'kenang kenangan lame kt  tmpt bus tue......byk kenangan nye......byk yg b'laku.......ade manis......ade yg kurang manis.......tp byk nye manis yg ssh nk d lupekn.......sgt sedih bile d igt kn balik.......

bile sampai turn aku byk plak yg memeningkn aku tok fhm...tp cekal kn je la ati menjwb ape yg peg tue tanye.....just be nice dgn sume org.....hahahahaha~mase kt bank tue gak mak aku jumpe kwn dia.....sempat la gak mak aku borak2 tok ilg kn bosan menanti giliran aku.....(^_^)

d sbb kn lame sgt sampai aku migran kt bank tue.....pergh.....!!!!!!sakit giler pale aku......mcm nk pecah........lps siap sume urusan aku dpt la kad bank islam......aku nk p cek baki........secare tetibe tejumpe junior aku......

so sweet.........tekjt dia bile aku "menyergah" dia.........hahahahaha~dia dgn ibu........sebnr nye b4 sampai msjd tnh aku mmg de t'fkr.......kalo t'jumpe dia pon bgs gak....ala......saje2 je nk t'jumpe....ilg kn rindu mase kt kolej dolu2........sekali d makbul kn Tuhan........

Alhamdullillah dpt jumpe......huhuhuhu~kelakau je.......than da abes sume aku pon blk n singgah minum air kt sg udang n b'tmbh pening aku rs.......bkn betmbh bek......betoi2 mencabar iman......mujur lh sume nye selesai dgn mudah nye.......alhamdullillah........

No comments: