Tuesday, January 17, 2012

ari yg menyeronok kn!!!!!

Views


alhamdullillah..........akhir nye settle 1 bhgian........selamat!!!!!

tadi mmg menyeronok kn lah.....!!!

kalo bole nk senyom 1 ari.......senyom je puas2....hahahahaha

settle je exam tue rase mcm puas sesgt.....rase mcm t'angkt separoh beban kt bahu aku nie......lega yg t'amat sgt w/pon br separoh.......

than jumpe plak ust asyraf......pi amek buku.....alhamdullillah....buku itu sgt b'gune bg aku.....ustzh kt sek aku igt kn buku sirah......huhuhu

mule2 nengok pon aku igt kn buku sirah....x sgke plak bukan......

nie la buku nye....

comel kn.....


mmg sekali pndg mcm buku sirah......tp sebnr nye bukan.....tp ayt2 al-quran.....mcm hfzan tok bdk2.....tue je....

yg penting buku nie comel......

same mcm bdk2 sek agame aku nie.....t'utame bdk2 drjh 1.....huhu

No comments: