Monday, January 2, 2012

ulau owh ulau

Views


cerite awl taon aku d mule kn dgn 1 cite kelakau thp dewa..........mcm biase la aku kalo da tejage dr tido aku xkn bgn trs....tp aku akn brg dulu kt katil......

tgh aku baring tue aku dgr sore bdk2.....bunyi bdk2 belari2 kt dapur uma aku......than ade plak sore org beborak2.....bile aku amati rupe2 nye akak sedare aku n mak aku tgh b'mesyuarat tgkp dkt dpr uma aku nie.....

than aku xde la amek pot sgt...aku bgn n trs g toilet..bsh muke....gosok gigi n trs aku kuar dr toilet n msk bilik aku blk.....aku lap2 muke n sikat la rmbt.....sambil tue dgr la gak mak aku beborak sampai la mak aku jerit....."ular munah....!!!"

n aku dgr akak sedare aku tue menjerit "aaaaaarrrrggggggghhhh!!!!!" n diikuti bunyi kedebuk tgkp aku belage dgn something......aku yg dlm bilik pon tekjt la......aku kuar......along n adek aku pon same g dpr nengok pe yg jadi.....mak aku ckp de ular td.......de ular melengkau2 kt jln raye dkt dgn dapor uma aku.......sbb tue mak aku menjerit.....

yg akak sedare aku nie plak tekejut igt kn ular tue de kt blkg or seblh dia.....sbb tue dia menjerit n konon nye melompat....sekali x lps da.....huahuahuahua~tesgkt kt tubir kaki lima uma aku.......sbb tue dia tejth n kaki dia tekena la kt tubir kaki lima uma aku tue.....

aku xde tekjt sgt ttg ular tue tapi aku tekjt bile akak sedare aku tue p hentak tgkp uma aku.......bile aku tau ular tue jauh dr dia aku pe lg bantai gelak r........hahahahahahahahaha~

adoi ai......aku igt kn da dkt dgn dia......bkn men tekjt ag dia.......tp kalo aku pon aku melompat kalo dh mak aku jerit tue mcm ular tue seblh aku je...x psl2 kaki akak sedare aku tue melecet ckit.......tp xpe la.......xde la trk sgt......

dr tgh syok beborak dgn mak aku trs akak sedare aku tue blk uma.....takot dh dia......kwang kwang kwang........ptg pon dia x kuar.........dgr sore dia je dr dlm uma.......n sampai ke ptg la aku dok ketawe semate2 x sgke sampai jd mcm tue.......x sgke smpai mcm tue sekali takot n tekjt nye akak sedare aku tue.......nie sume sbb mak aku lar......

ape pon mmg bikin gempak pepg bute n bikin lawak tok awl taon 2012.......

No comments: