Thursday, January 19, 2012

cakaran kucing

Views


ari nie nk d jd kn cite aku free dr kol 2 sampai 3.30 ptg.....igt kn bole la relaks smbl wat rgksan....aleh2 kena ganti kn kls ust khairi.....

takpo lg la kalo kena ganti kls.....aku go on gak la.....tgh aku dok amek kedtgan murid msk la sorg budak nie.....dia masok sambil tutop muke dia....bdk2 len ckp dia kena ckr dgn kucing.....

aku igtkn xde la serius sgt......so aku xde la amek kesah sgt......

aku dok ambil kedtgan sambil wat rgksan ckit......da siap aku bgn round2.......than tenmpk la muke budak tue.....adoi.......!!!!!!

byk ckran kucing tue....dlm lak tue.....bkn ckit....seblah pipi kiri dia byk lubang2 sbb kena kuku kucing tue.....than kening kanan pon kena.....nsb la x kena mata dia.....

aku tanye dia da basoh muke ke lom......dia jwb da bsh da.....aku soh dia nek pjbt sapu ubt....dia xnk....kate nye x sakit......aku risau gak.....da la waktu tue aku yg jage.....alamak ai......jgn la de prob......

than aku diam je la bile ank murid aku tue dh xnk pi pjbt......tp aku nengok kening dia mcm dh membengkak ckit......dlm ati risau gile.....

nek pjbt aku cite kt ustzh yg len.....diorg ckp bhye....takot kuman kucing tue msk kt kulit muke.....lg aku risau.....than time solat ank murid aku tue ade......ust dtg jumpe aku....dia tnye ttg bdk tue.....

aku ckp la aku tau ttg tue.....aku cite la dr mule sampai akhir.....ust soh aku bg tau gB.....aku pon t'lupe nk ckp dgn gB.....hehehehehehe

than pas aku bg tau gB br la ank murid aku tue nk ltk ubt kt muke dia.....tp stil merah2 la luke dia tue......darah pon still ade yg kuar ag......tp xde la byk sgt......

ape pon aku hrp sgt muke bdk tue xde pape.....aduhai risau sesgt.....takot pape jd kt ank murid aku tue.....

No comments: