Monday, June 4, 2012

duhai si air mate

Views

menitis jugak akhir nye....terima kasih la bg title tue kt aku....sgt2 b'murah hati bg aku title mcm tue.....aku terima je sume yg di beri....aku pon masih ade hati.....bile b'ckp cube lah gune kn kewarasan akal fikiran yg ade supaye xde hati yg t'singgung dgn kate2 mu itu.....

duhai hati.....sabar lah....dugaan bagi mu....duhai air yg b'guguran....rela kan lah....andai air mate tue yg bole mereda kan sume p'kara aku halal kan ia nya turun.....cukop lah sampai sini je aku mampu b'thn....aku bkn bdk2 ag yg x fhm dengan situasi yg b'laku skrg....

cume....cube letak kan diri mu kt tempat aku.....dan rase kan ape yg aku lalui....mungkin kau akn fhm nnt....xpe lah...b'bahagia lah.....maaf dah m'ggu gugat ikatan korang.....

~n0 m0od~

No comments: