Tuesday, June 5, 2012

forgive

Views


memang mudah memaafkan n menerima kemaafan...tp senang ke nk wujud kn rase keyakinan kite pd seseorg???mgkn senang bg mu tp susah bg aku......

berthn kenal pon belom tentu wujud kep'cayaan yg kukuh....pecaye or x tue mmg b'laku dlm hdp nie....n aku snd alami bnda nie....xcuse....aku x mem'lukn xcuse....aku hanye mem'lukn kep'cayaan....kalo diri mu snd semudah tue hlg kep'cayaan kt aku bole ke aku wjd kn keyakinan tue lg???perlu ke???

aku x slh kn kau dia hlg keyakinan kt aku....t'slh sgke....t'slh fhm dgn keadaan....tp kalau keyakinan kt aku still ade xkn wujud kate2 yg aku bc tue....aku xkn rase d rendah2 kn.....aku bkn kejam smpai nk buang diri mu jauh2....tp tue penyelesaian yg aku rs patot buat mase skrg....baek tok semua org...

aku juga mem'lukan mase tok biase kn diri dgn keadaan skrg....ia nye dh luar dr jgkaan aku....aku m'hrp kn diri mu yakin kt aku tp laen yg jd......zer0...!hlg kep'cayaan...!

aku mmg memaafkan diri mu....d sbb kn aku hormat diri mu sbg seorg kakak yg p'nah wjd dlm diari hdp aku....hanye sekadar itu....dan aku xnk msk lg dlm kehdpn diri mu...biar lah kekal sebegini...

~aku tenang dgn keadaan skrg~

No comments: