Wednesday, October 31, 2012

serupa tapi x sama

Views
sebenarnya sudah lama aku tidak menjengah blogku ini...kesibukan ku di sekolah membuatkan aku terlupa tentang blog ini...biasalah sudah hujung tahun...hari penyampaian hadiah akan diadakan di sekolah ku pada 31 oktober 2012 bersamaan hari rabu...
jadi aku agak sibuk dengan latihan nasyid untuk hari penyampaian hadiah itu...agak kalut dan memeningkan kepala apabila ada sahaja pelajar ku yang sekejap mahu dan sekejap tidak mahu masuk dalam kumpulan nasyid...sakit hatiku dengan mereka2 ini...serasa mahu di marah sahaja...
namun memandangkan sudah hujung tahun...cuti sekolah juga tidak lama lagi bakal tiba...jadi aku biarkan sahaja...malas mahuku marah2...aku mahu bergembira hati pada hari tersebut...mengapa???kontrak aku bakal tamat 09 november 2012 ini...seminggu sahaja lagi...manfaatkan masa yang ada...
erm...malam ini sedang aku melayari muka buku aku terbuka satu page...dan mengejutkan aku menemui kakak yang aku katakan manis dan aku suka lihat wajahnya sewaktu bulan ramadhan lalu...tidak ku sangka akhirnya aku jumpa juga muka bukunya...alangkah seronoknya...^_^...
dan kali ini aku lihat memang seiras dengan mr.A....lagi lama aku melihatnya membuatkan aku terkenang kepada mr.A a.k.a mr Asraf...awak...rupa awak dengan kakak itu memang seakan2...dan sewaktu berjemaah dengannya membuat saya teringat2 kat awak...namun malu juga apabila kakak itu terperasan yang dirinya sedang diperhatikan oleh ku...aduh...malu sungguh....

yang kacak itu asraf...

yang cantik ini kakak yang aku maksud kan itu...namanya azmira...
muka mereka seakan2...itu membuatkan aku teringat2 dengan asraf....jujurnya memang perasaan itu mengganggu ku buat seketika...namun mengenangkan antara kami sudah tiada apa jadi tidak sepatutnya aku memendam perasaan padanya lagi...cukuplah aku dengan dia sekadar berkawan...lagipun hubungan itu tidak akan mendapat restu keluarganya...jadi biarlah tamat di situ sahaja....lagi pun sudah lama isu itu ku tinggalkan...
cuma malam ini aku terkenang di sebabkan terlihat wajah kakak ini...apa pun perasaan itu sudah tidak wujud...hanya tinggal kenangan manis dalam hidupku...
~moga awak bahagia mr A~

No comments: