Thursday, December 13, 2012

Semakin Sayang

Views


aktivitiku hari ini ke sekolah....mendengar masalah ustazah Norhan,menaip senarai nama dan juga menaip surat perletakkan jawatan ustazah Rohana...

selesai semua kerja2 itu aku,en Barnie dan ustazah Norhan pergi ke rumah gB ku untuk memetik rambutan...kebetulan semasa kami sampai gB dan keluarganya sedang menjamu selera...agak mengganggu jugalah aku rasa kehadiran kami itu...namun aku hanya mampu tersenyum...lebih2 lagi en Barnie ada di sisi...

aku menemani dia makan...kemudian kami duduk sambil berbual dengan gB dan juga ustazah Norhan...terasa seperti kami baru berkhawin pula...mana tidaknya dia berada di sisiku....tiap kali aku memusingkan wajah pasti akan bertentang mata dengannya...sehingga aku terasa malu sendiri pula...

kemudian barulah kami bergerak ke luar untuk melihat rambutan....dalam tengah duduk2 itu gB ku menyuruh en Barnie pergi mengutip buah2 yang berteraburan di tanah....dan yang paling bestnya aku di jadikan penolong kanan mengutip buah rambutan....aku tidak kesah...asalkan bersama yang tersayang.... ^_^




di atas inilah hasil pungutan kami....semut hitam jangan cakaplah....sehingga meremang bulu tengkuk ku....!!!dan orang yang memetik buah pon seperti tidak perasan tempat yang di campaknya buah2 itu...dia mencampakkan buah2 itu di atas zink....jadi kami yang berada di bawah agak terperanjat apabila buah menimpa zink....tempat yang kami duduk itu ala2 astaka...astaka itu berbumbungkan zink...sebab itulah kami terkejut2 apabila buah atau dahan pokok menimpa zink tersebut....




ini pula en Barnie tersayang....bukan main banyak lagi rambutan yang kami ambil...semut yang naik ke baju en Barnie juga tidak kurang banyak sehingga aku yang rasa miangnya...sayang jangan marah ok.... ^_^

baiklah....hanya itu sahaja aktivitiku untuk hari ini....dan sesungguhnya bersama dengan insan yang tersayang memang seronok...bukan sahaja bersama dengan en Barnie bahkan bersama dengan ustazah Norhan hari ini sangat memberi makna kepadaku....dia banyak menasihatiku tentang soal kahwin....

moga2 ikatan perkahwinan yang ingin aku dan en Barnie lalui di permudahkan Allah SWT....moga tahun depan tahun yang membawa perubahan untukku dan juga untuk dia...moga ikatan perhubungan kami ini akan di eratkan lagi dalam bentuk pernikahan supaya aku menjadi yang halal untuknya dan begitu juga dia...

~saat2 indah~

No comments: