Monday, December 3, 2012

241112

Views

tarikh ini aku ke rumah dia..kali pertama aku ke rumah dia di klebang...tarikh ini juga membawa makna bagiku..selepas aku melawat dia malam itu kami ada bermesej...terasa lepas segala rindu...namun apa yang menariknya malam itu ibarat penyerahan sebahagian hatiku untuknya..

malam itu aku tidak menyangka yang kami akan membincangkan tentang soal hati...lebih2 lagi dalam keadaannya seperti itu..."saya ambil sebahagian hati awak"..."awak ambil sebahagian hati saya"...itu janji kami...sampai bila??? "until we meet in heaven..." itu katanya...jujurnya aku agak terkejut dengan kata2nya itu....ibarat tidak percaya pon ada...

bayangkan selama ini aku tercari2 jawapan bagi setiap persoalanku...namun dengan hanya beberapa jam saja semua persoalan itu terjawab dengan sendirinya...waktu itu hanya satu sahaja yang aku mahu katakan... "YEA...SAYA SAYANG AWAK..."

malam itu sangat manis untukku kenang...sehingga ke pagi esoknya aku tidak tahu mahu menggambarkan rasa hati ini...was2???mungkin ada pada mulanya...mana mungkin seseorang itu tetiba mengungkapkan kata sayang dalam beberapa jam...banyak juga yang aku fikirkan...namun soal itu semua aku letak ke tepi dahulu...apa yang penting segala2 persoalan dan penantianku akhirnya terjawab....!

kenapa dia???entahlah...sukar mahu aku jawab persoalan itu...apa yang boleh aku katakan dia barnie buatku...!sangat comel...sangat mendamaikan hatiku...walau dalam keadaan marah sekalipun aku seakan2 tenang melihatnya...lihat sahaja contoh2 yang pernah aku nyatakan di entry2 sebelum ini...aku marahkan dia...namun aku tidak boleh lepaskan padanya...(melainkan aku sangat2 berapi waktu itu...)

aku harap dia juga sepertiku...dan aku berharap sangat hubungan ini tidak di noktahkan dengan kesedihan...biarlah hubungan ini di satukan dalam erti pernikahan...insyaallah...sekarang ini dia segala2nya buatku...cukup hanya dia yang memenuhi hatiku...tiada yang lain...dan sangat bermakna buatku kiranya dia menjadi yang halal buatku...itu impianku sekarang....

untuk awak sayang...cepat2 baik...saya nak awak sihat seperti biasa..saya rindukan barnie saya...

~mohd khairi~

No comments: