Wednesday, November 23, 2011

???

Views


semlm aku msg dia...x sgke aku msg dia...aku ckp la aku sedih....dia tnye npe aku sedih...aku nk cite kt dia....tp ssh nk cite....coz hbgan kitorg yg dot dot dot.....so ssh aku nk luah kn pape....dia ckp luah kn je la kt dia....mane tau dia bole tlg....bile dia ckp mcm tue lg wat aku sedih....
mule2 msg je....than tetibe dia call...mule2 aku igt xnk angkat....tp sbb dia da call aku angkat la gak....dia tanye npe....cube cite kt dia.....hard to say aku ckp...dia ckp kalo x luah lg ssh....than aku pon ckp la ckit......sng je dia ckp....dh la.....lupe kn hal tue.....eeeeeemmmmmm.....dia x fhm......dia x tau aku sedih......dia xkn faham!!
mmg ssh tok aku bg dia fhm.....sbb dia jrg nk fhm aku....npe ko ssh nk fhm aku ha??!aku fhm pe yg ko ckp tue.....ko nk aku lupe kn sume nye......ko nk aku buang sume nye coz sume nye hanye kenangan......tp tau x sukar tok aku wat sume tue....mmg aku hargai sgt pe yg ko ckp semlm......
tQ teman kn aku semlm.....tQ wat aku ketawe semlm.....tQ wat aku lupe dgn kesedihan aku semlm....at least kurang gak kesdhan aku tue.....(^_^)......insyaallah aku akn cube fhm kn lg pendpt ko semlm....n ayt ko semlm mmg cute.....hahahahahahahaha......
hope 1 ari nnt aku bole fhm kn ko......eeeeeeemmmmmm......tQ temankn aku yea.....

No comments: