Tuesday, November 29, 2011

tadika

Views

ai.......entry kali nie nk ckp ttg tadika........aku de la mntk keja kt tadika.......dpt keja tue........n tadi br aku amek kptsn tok trs kn niat aku tok ngajar kt tadika...........mgkn aku akn ajr bdk2 4 taon......alahai comei2 sume nye...(agk je...huhu).....aku da la xde pengalaman nk mengjr.......nie plak kena ajr bdk2 kecik.........ape la yg jd agk nye........

mcm ne la agk nye aku nk ajr diorg abc........mcm ne nk bg bdk2 comei tue knl abc........hfl abc.......kalo setakat abc je xp la gak.......nie a hingge z.....byk gak tue.......take time la gak kn......xpe2.......chayok2 tok abc.......


selaen abc kena gak ajr pgg pensil.......nk gak ajr melukis n menulis.......waduh2...........keja brt gak nie.........doa2 la student aku x nakal2 sgt.......if not pening gak pale aku nnt.....mane nk lyn yg menangis......yg t'jerit........yg b'lari.......argh!!!!!!!


harap2 sgt la aku dpt mengajar diorg dgn sng.......smbl b'maen diorg leh bljr.......tue la yg aku tau dlm nk jln kn kls tadika nie.......dlm p'maenan kite leh selitkn sikit pembljrn.......cbole tarik mnt diorg tok bljr kn.......xde la bdk2 pressure sgt nk bljr.......aku pon leh have fun ckit....uuuuuuuuuhhhhhhhhh........doa2 la sume nye b'jln lancar.......amin~



2 comments:

Cik Adil said...

congrats ct..da dpt keje da....

budak manje said...

huhuhuhu~
time kaseh.....
risau (~_~)