Sunday, January 6, 2013

preparation...

Views


hari ini aku mahu cerita tentang persiapan majlis ala2 pertunanganku...persiapan buat masa sekarang tidaklah banyak...sekadar persalinan aku sahaja yang telah tersedia...

aku tidak tahu adakah ianya sesuai ataupun tidak...tapi rasanya cantik pada pandangan mataku...hehehehe....itu lagi penting....!!joooooom lihat gambar yang aku sediakan...



ini baju yang bakal aku pakai pada hari bersejarah itu nanti...agak simple tapi cantik dengan sulaman di bajunya...sulaman itu yang menaikkan seri baju tersebut...


lihat sulaman baju kurung tu...cantik kan....(angkat bakul sendiri)
untuk menambah aksesori aku gandingkan baju ini dengan veil berwarna kelabu dan berbunga hitam....


inilah veilnya...harap maaf...warna kelabu veil itu telah tenggelam di sebabkan lantai rumah aku ini agak cerah  warnanya...huhuhu...

apa pun veil ini memang cantik dan yang penting bukan aku buat....aku beli sahaja...^_^


sulaman veil dari jarak dekat....


inilah gambar keseluruhannya...tanpa veil dan tudung...


yang ini bersama veil dan tudung....
dan sesungguhnya menantimu bakal imamku ibarat menanti lekuknya batu di titik air...

doakan semoga kami kekal hingga ke jinjang pelamin dan semestinya sehingga ke jannah bersama dengan kaum keluarga kami...insyaallah seandainya ini imam buat diriku dan bakal anak2 ku...bulan 12 ini termaktublah akad pernikahan kami....insyaallah...

No comments: