Friday, January 11, 2013

will u??

Views
Sudikah kiranya awak En Barnie menjadi suami kepada saya Achik Ct sehingga ke Jannah???
saya sayang awak sangat2....dalam mase 11 bulan lagi kita akan di satukan dan bermulanya detik itu awak milik saya dan saya milik awak dan kita milik ALLAH SWT....hanya Dia sahaja yang boleh menidakkan kasih sayang kita...dan hanya Dia sahaja yang boleh memisahkan kita.....
ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
oooooooooppppppppppsssssssss.......!!!!belum habis lagi....nampak memang senang bukan???sebenarnya memang mudah....Islam itu memudahkan dan aku mengambil pendekatan itu dalam konteks pernikahan....aku tidak mahu lagi memilih dan di pilih....oleh sebab itulah aku memilih en Barnie yang tersayang untuk menjadi raja di hatiku.....
ala2 poyo bukan???hehehehe....tapi realitinya aku memang menyayanginya...setahun mengenalinya namun tidak pernah sekalipun terlintas di fikiranku yang aku kini bakal bernikah dengan dirinya...aku kini bakal mendirikan rumahtangga bersama dengannya...apa yang aku fikirkan sebelum ini hanya "peperangan" yang selalu kami lancarkan di sekolah.....
apa pun tanggapan aku kepada dia sebelum ini sudah tidak memberi apa2 kesan negative di hatiku....yang ada hanya rasa sayang yang semakin mekar menantinya detik kami dinikah....insyaAllah jika tiada aral hujung tahun kami berstatus baru...
moga pernikahan kita di permudahkan Illahi sayang...walau apa pun yang jadi...walau apa pun masalah yang datang...walau seteruk mana pun saya marah awak....awak masih di hati saya dan sayang saya tidak berubah untuk awak en Barnie...biarlah awak menjadi yang pertama dan terakhir untuk saya...kita sama2 berdoa moga hubungan kita bertambah erat dan kasih sayang kita di redhai Allah SWT & keluarga dan pernikahan kita berlangsung dengan lancar...oooppppsss tak lupa pernikahan along juga....!
~waiting for 10022013~

No comments: