Monday, January 28, 2013

minggu melecet

Views

masa yang di nanti tidak lama sahaja lagi...lebih kurang 2 minggu sahaja....persiapan aku tidaklah begitu banyak yang aku telah siapkan...setakat ini baru 2 hantaran yang aku siapkan...semuanya bermula semalam dan berlarutan ke hari ini...

semalam seharian aku keluar dengan en Barnie semata2 mahu mencari barang2 hantaran...namun tidak semua yang kami perolehi...hanya sebahagian...kemudian hari ini mak pula mengajakku untuk mencari barang keperluan majlisku nanti...hujung minggu ini memang berjalan sakan aku di buatnya...

jom mulakan pengembaraan di blog ustazah tembam... ^_^

hari ini aku, mak, along dan adik ke cowboy...semta2 untuk mencari bunga,pinggan cawan dan mangkuk polisterin,sudu,beg plastik berkat dan ada beberapa barang yang lain...


cantik bukan bunga2 bulat itu....
macam awan pun ada...^_^



mak sibuk memilih bunga untuk dijadikan puncak bagi sirih junjung...



rambang mata di buatnya....!


renda yang aku pilih....
sangat comel untuk aku gunakan di hantaran en Barnie...


ini pula glue gan yang memakan tuannya....
mahu tahu apa jadi padaku???
nantikan gambar seterusnya....


cantik kotak ini...
aku jadikan sebahagian hantaran untuk en Barnie tersayang


jeng jeng jeng...SAKIT....!!!!!!gila tidak sakit...glue gan itu..panas gila...memang dugaan yang tidak aku jangkakan....habis melecet kulit jari telunjukku....erm....tidak mengapalah...janji separuh dari hantaranku siap...kalau boleh aku mahu siapkan awal...sebabnya jikalau aku siapkan awal bolehlah aku membantu mak menyediakan bahan2 untuk memasak majlisku nanti...

aduh....tidak mampu untuk menaip lagi...perit....!!!

~syg awk~

No comments: