Tuesday, January 15, 2013

rindu en Barnie

Views

rasanya malam ini bukan seperti malam2 biasa...kalau semalam waktu2 begini kita masih bermesej di telefon ataupon sudah berskype...namun malam ini tidak...en Barnieku kurang sihat...kepalanya sakit...jadi aku membiarkan dia tidur...tidak mahu mengganggu lenanya...

tapi dalam aku membiarkan dia lena aku pula yang sukar mahu tidur....macam sudah menjadi kebiasaanku sebelum tidur mahu berborak dengan dirinya...alahai....terasa seperti tidak lengkap malamku tanpa mendengar suaranya....

ini bukan jiwang tahu....tapi kenyataan...ini betul2 bukan cobaan....saya rindu en Barnie saye...tapi dia sudah tidur....ermmmmm.....tidak mahu lenanya terganggu di sebabkan aku mahu berborak dengan dirinya...lagipun esok dia kerja...biarlah dia rehat....itu lagi penting...memastikan dirinya sihat selalu juga merupakan kebahagiaan bagiku...

*for you sayang...rindu sangat...!sweet dream...always love you en Barnie...*

No comments: