Thursday, January 17, 2013

sakit

Views


masalah tidak pernah akan hilang sampai bila2...memang menyakitkn...namun aku kena teruskan perjuangan juga...dalam tempuh2 sebeginilah banyak dugaan yang datang...

erm....sedih tidak dapat membantu...sedih sebab menyusahkan dirinya...sedih sebab diriku buntu....sedih dengan keadaan sekarang....bukan mudah mencari nilai sebegitu....memang betul katanya...biar bersusah dahulu...manisnya akan tiba kemudian....namun sukar juga untuk aku meneruskan kesusahan kini...walaupun sedikit di mata orang lain namun sangat berat di hatiku...apatah lagi di bahu si dia....

masa pula menjadi isunya sekarang...tinggal beberapa minggu sahaja lagi....aduh.....pening kepalaku memikirkan tentang masalah yang 1 ini....kalaulah aku ada magik sudah tentu aku gunakan magik untuk menyelesaikan isu besar ini....sudahlah masanya semakin singkat...nilainya pula besar...lama2 boleh mabuk aku di buatnya...

kata2 itu lebih tajam dari mata pedang....erm...agak menyentuh hati apabila aku mendengar kata2 itu...walaupun sekadar kata2 biasa namun sedikit sebanyak aku terasa hati....namun aku tidak mahu kaitkan dengan dirinya...aku sayangkan dirinya...percaya atau tidak aku bukan sahaja berkhawin dengan dirinya bahkan aku berkahwin dengan keluarganya sekali...

jadi antara tidak mahu terima dan terima lebih baik aku pilih berada di tengah2....mudah bagiku...jika ada yang aku tidak suka aku diamkan diri....semua itu aku buat demi untuk tidak merosakkan hubunganku dengannya...terima sahajalah kenyataan bukan semua orang boleh terima aku dalam hidup mereka...ada yang tidak boleh dan ada yang boleh...ada yang rela dan ada yang terpaksa....

~mogadipermudahkan ALLAH~

No comments: