Sunday, September 16, 2012

Bercanda tawa

Views


hari ini aku ingin berkongsi tentang kisah semalamku...kisah aku bercanda gurau bersama dengan insan tersayang...huhuhuhuhu~sungguh romantik...!!kami bergelak ketawa...makan bersama...berjalan bersama...pandang dari mata ke mata...pilih2 barang bersama....wah...sangat seronok...!!

eeeeeeeeehhhhhhhhhhh!!!
aku dengan teman2ku lah...bukannya dengan teman lelaki...aku single ok....!!semalam seharian aku menghabiskan masa dengan mereka berdua...sangat seronok walaupun bila balik kena marah dengan mak.. (mak tak sporting sangat..)

bermula dari pukul 2 petang sehinggalah 11.30 malam...(patut pon kena marah...~_~)sangat seronok...kami tidak buat apa sangat...mula2 kami ke pizza hut...kawanku a.k.a kembarku yang memakai cermin mata itu sudah kelaparan tahap dewa...jadi tempat pertama yang kami jejaki adalah pizza hut...yang paling bestnya kembarku support...so makan sampai kembong...!!!!hahahahaha

makan punya makan waktu asar pun sampai...mula2 plan kami mahu berjalan di tapak2 sejarah...mahu mengambil gambar sepuasnya...tapi menjadi kesulitan apabila waktu2 petang di melaka sekarang ini bahangnya amat memeritkan...jadi kami menukar pilihan kepada menonton wayang...(erk...bosan sebenarnya..!)

namun di sebabkan cerita resident evil aku gagahi juga kakiku untuk membeli tiket wayang...hahahaha...keluar sahaja dari panggung wayang sudah maghrib...hendak di jadikan cerita kami tidak jumpa surau...argh...!!!sudahlah tidak tahan mahu terkucil...surau pula entah di mana letaknya...jadi kami hanya sempat menjejakkan kaki ke tandas sahaja...dan waktu isya pon masuk...

sebelum keluar dari dataran pahlawan kami sempat membeli kfc untuk bekalan makan malam sebelum menghantar kembarku pulang ke rumahnya...saat seronoknya bila melihat kereta suhaila...bukan main banyak lagi kek2 dari angry bird...!!nasiblah...parking bawah pokok maka dapatlah sedikit "buah tangan"...hehehehe ^_^

kemudian kami berhenti di MBMB melaka untuk makan malam dan bergambar lagi...saja sebagai kenangan..hahahaha...lagi pun sudah lama kami tidak berjumpa...sekali berjumpa sangat2 seronok...tidak sabar rasanya mahu keluar lagi dengan kalian...insyaallah di lain masa kita berjumpa lagi...tapi bukan bertiga yea..lagi ramai...dan semestinya lagi meriah...!!


sebenarnya ini bukan candid...ini salah pandang...hahahahaha...


yang ini aku kurang pasti...namun ianya sangat sweet...


with my lovely twins...


suhaila n shima...
bak kata kembarku...sudah lama tidak berjumpa dengan suhaila...hehehe (baru sedau)


alolo....tomeinya kami...


sama macam zaman sekolah dulu...hehehe


masa ini kami tengah memilih cerita di panggung wayang...menunggu giliran di kaunter...masing2 sibuk memandang skrin....aku???snap de pic lah...!


sambil menunggu button no 3 menyala menandakan yang kami sudah boleh check-in...


di MBMB..makan...!!


ha........untong ler budak ni...gambar dia ada lampu kat pokok...jeles...!!
hahahahahahaha...
okeylah...setakat itu sahaja yang mampu aku kongsikan dengan kalian...apa pun semalam sangat seronok...dan sangat memberi seribu kenangan buatku dan juga teman2ku...aku berharap sangat kami dapat meluangkan masa sebegini lagi...

~friend till jannah~










No comments: