Tuesday, September 18, 2012

(X_X)

Views

aku juga punyai hati dan perasaan...kenapa perlu akak remove siti dari mukabuku akak???hanya sebab siti tak benarkan akak lihat apa yang ada di wall siti???sebab itu sahaja atau ada sebab lain lagi???

tolonglah kak...siti bukan budak2 lagi...!siti sudah cukup dewasa untuk faham semua benda...tolonglah jangan kaitkan hal itu dalam hal ini...siti dapat rasakan benda yang sama menjadi penyebab mukabuku siti terkeluar dari senarai kawan mukabuku akak...kenapa???kenapa susah sangat akak mahu percaya siti???kenapa???

sekarang sudah tidak kenallah yea???sekarang siti sudah berbeza???begitu???percayalah kalau siti berubah semata2 mahu kebaikan bukan keburukan macam ini....siti tutup wall siti sebab siti tak mahu akak ambil tahu tentang siti lagi....sudah siti katakan yang siti tidak mahu masuk campur tentang akak dengan dia mahupun apa sahaja yang terjadi dalam hidup akak...sebab itulah siti tutup wall siti dari akak...

percayalah...siti memang seteruk itu...sangat teruk sehingga akak tidak mahu hubungi siti lagi kan..jadi...jangan hubungi siti lagi...tak perlu kenang siapa siti lagi...cukuplah rasanya siti sudah cuba mahu berbaik namun tiada langsung yang berhasil...ego...!!!letaklah setinggi langit ego akak itu...jangan sampai ego itu jatuh menyembah bumi...!

pegang kata2 siti ini...jangan INGAT siti lagi...PERGI dan PERGI...!!mukabuku akak siti sudah block...jadi tak perlu susah2 buat satu lagi mukabuku untuk add siti...termasuk mukabuku akak yang bernama tulip purple itu...dua2 telah siti block...dan jangan cuba2 add siti lagi...cukup sampai sini je...!

~aku manusia bukan malaikat~

No comments: