Sunday, September 2, 2012

kukuh..!

Views

aku dari dulu sehingga sekarang berpegang pada 1 prinsip....orang tidak ganggu aku jadi aku tidak akan ganggu orang...so....please stay away from my life...!!!!!

ccccceeeeeeeewwwwwwaaaaaaahhhhhhhhhhh....speaking london la pulak....hahahahahaha~gimik semata2....^_^

sekejap2...break makan aiskrim pandan....sedap.....mak belanja..huhuhu ^_^


jooooooooom sambung balik.........^_^

sebenarnya aku lebih senang dengan keadaanku sekarang....tidak pening2 dengan masalah orang lain...kalau berkongsi masalah dengan kembarku kira boleh lagilah....sebabnya aku memang suka mendera dia dengan masalah2 ku...hahahahaha....jangan marah yea laling....

tapi yang paling aku tidak faham mengapa dia suka sangat berfikiran negatif tentangku???salahkah aku buat post begitu???bukannya ada unsur2 lucah mahupun kasar...aku hanya menyatakan "en.miau nama saya cibob"....itu sahaja...perlukah dia membalas dengan ayat sebegini------>"sampai macam itu sekali..."

argh.....!!!serius aku tidak faham dengan apa yang dia mahukan dariku....perlukah aku katakan sebegini ------> "kalau sudah jodoh akak dengan dia tidak ke manalah...!" ataupun sebegini ----> "suka hatilah nak tulis apa pun..saye punya wall kan..." tapi aku hanya balas begini -----> "janganlah salah faham ~_~"

aku malaslah mahu marah2 ataupun pening2 memikirkan perangai dia yang semakin hari semakin aku tidak faham....yes...memang aku block dia dari lihat segala info dalam wall aku walaupun dia masih dalam friendlist aku....mahu tahu mengapa aku buat begitu???baca balik ayat yang atas tadi....aku tidak mahu perkara seperti itu jadi lagi maka aku block dia dari melihat segala post aku...dia hanya boleh lihat open post sahaja...

jujurnya kadang2 aku tension dengan sikapnya....bila aku hantar mesej langsung tidak di balas...bila aku ucapkan selamat berpuasa ataupun selamat hari raya pon begitu juga...tidak berbalas...kenapalah perlu begitu???teruk sangat ke aku ini sampai perlu dia buat begitu padaku???

kalau beginilah jadinya aku rela mendiamkan diri sampai bila2...cukuplah kak...saye pon ada perasaan juga....saye manusia normal yang tahu rasa sakit bila disakiti dan ada rasa sedih apabila perkara seperti ini terjadi...janganlah sebabkan saye kawan dengan en.miau akak mahu menjauhkan diri dari saya....en.miau tidak buat apa2 pon....betul tak en.miau??? (pppssstt...jangan tipu2 ea....soh nyauw2 gigit nanti...hehehehe)

kalau akak berjauh hati dengan saye sekarang ini juga saye mohon maaf....maafkan saye andai kata2 saye terlebih bicara....terpedas seketika ataupun terkucil di mana2...dari mula kita kenal memang banyak salah dan silap saye...maafkan saye andai tindak tanduk saye mengganggu kehidupan akak...maafkan saye andai cara saye mendatangkan ketidakselesaan dalam diri akak....dari hujung rambut sehinggalah hujung kuku saye mintak maaf...saye hanya manusia normal yang selalu melakukan kesilapan...

~still mood raye ^_^~

No comments: