Thursday, September 6, 2012

langkah kaki..

Views
setiap langkah seorang pendidik mesti di mulakan dengan bismillah...begitu juga aku...setiap langkahku aku atur dengan baik agar aku sentiasa yakin untuk melakukan apa sahaja sepanjang aku di sekolah...

eeeerrrrrrrrrrkkkkkkkkk....!!!

cukup2....!!!jangan poyo sangat yea wahai achik...hahahahahaha....gambar dekat atas itu aku ambil semasa dalam perjalanan ke kelas darjah 5...sahaja mencuba2 melangkah dan mengambil gambar...dalam erti kata lain tiada kerja punya gambar...hehehehehehe ^_^

sepanjang hari ini tiada apa sangat yang aku lakukan...kecuali mengajar al-quran dan juga ibadat darjah 4...selain itu misteri yang aku katakan di entry yang lepas masih berlaku dan aku masih cuba menyesuaikan diri dengan keadaan baru itu...

sebenarnya aku agak pelik...dan boleh di katakan wajahku sentiasa memaparkan wajah pelik setiap kali aku di sekolah...kenapa???adalah misterinya...di lain entry aku ceritakan tentang misteri itu ok...

~dalam kabus~

No comments: