Wednesday, September 5, 2012

tersayang

Views
aiman azlan....!!!!!serius yg tersayang???hehehehehe ^_^

bukanlah....sebenarnya gambar Aiman azlan itu aku ambil dari fanpage beliau...baru sahaja dia upload aku sudah cilok....maafkan saye yea...saja buat gimik...^_^

hari ini sekolahku mengadakan sambutan hari raya bersama2 dengan pelajar...jadi itulah tujuan entry ku kali ini....sebenarnya aku agak keletihan melayan kerenah anak2ku di sekolah tadi...yelah....ada yang sekejap2 panggil aku suruh makan dengan mereka...naik kembung perutku...alahai anak2 ustazah...tambah gemuk la ustazah kalau asyik makan sahaja....hehehe ^_^

selain melayan keletah si kecil yang mengajak aku makan sempat juga aku bergambar bersama mereka...ala...saja buat kenangan...manalah tahu esok lusa aku akan di pindahkan...manalah kita tahu semua itu...jadi di bawah ini ada sedikit sebanyak gambar yang boleh aku uploadkan untuk tontonan umum....

jom kita layan gambar2 comel...^_^..read more please...




ustazah jalilah (tudung merah hati) ustazah norhan a.k.a my kakak ^_^


sebahagian darjah 4...


zulfah yang tidak bertudung (adik) munirah (kakak)
2 gadis comel...^_^


anak2 didikku...dari darjah 2 ni...


razif dan haiqal...
budak comel darjah 1 (nakal pon boleh tahan...hehe)


alolo...tomey2...^_^


erk....abaikan...~_~


semua tidak sabar mahu beraya...


ada yang sudah ke taman buaian...bosan duduk di kelaslah tu....


ustazah yang takde keja...^_^


kelas ko jah...!!
(bancuh air rebina sebenarnya...hohoho)


makan time...!!!


makan tak sempat pandang kiri kanan~


sebahagian gadis2 dari darjah 1...
comel2 semuanya...


dengan iman...dia ini kembar...tapi tidak sempat ambil dengan kembar lelakinya itu...


asri hazim...muka comel...perangai???zZZZZzz


darjah 5...
walaupun aku tidak mengajar mereka namun mereka masih mesra denganku...ustazah garang gelaranku dari mereka...(cehhh....~_~)


budak manja darjah 4..


erk....masing2 sibuk mahu bergambar denganku...inilah jadinya....huhuhuhu ^_^


candid...!!!


banyaknya makanan...!!!


aku...azila (tengah) dan izati sya2


sempat lagi...senyom...!!!


aku n syamimi din...so comel ini budak...^_^
habis sudah bahagian anak2...sekarang masuk bahagian guru2nya pula...jom layan...erk...jom makan sekali...


sesi menghidang makanan....aku???jadi juru gambar je...^_^


sesi membungkus makanan untuk di bawa balik...
maaf yea...sesi makan tidak sempat ambil kerana juru foto sibuk mengupload makanan ke dalam tank perutnya...kesulitan amatlah di kesali...tttttteeeeeeeeeeettttt...ada aku kesah...!!hahahahaha~

~seronok sangat!~

No comments: