Monday, September 24, 2012

me,nyauw2 n en miau

Views

sepanjang hari ini aku habiskan berbual dengan en miau...sangat comel...terima kasih en miau sebab luangkan masa dengan saya...sangat seronok menghabiskan masa berbual dengan en miau hari ini...

apa yang kami bualkan???hehehe...biasalah...ada sesetengah perkara aku tidak boleh kongsi di sini...biarlah tersimpan di sudut hati sahaja...namun apa pun aku sangat berharap en miau akan kembali ceria selepas ini...jujurnya saya tidak tahu mahu kata apa...namun saya harap semuanya akan kembali normal seperti biasa...^_^

bila seharian berada di rumah hari ini langsung tidak terasa bosan...hehehe...sebab ada yang sudi menemankanku...kami ada juga bercakap tentang nyauw2 dan juga kuning...nyauw2 sangat comel...sangat gebu dan sangat comel...teringin mahu memeluk si kaki 4 itu...hehehe ^_^..

keseluruhannya sangat gembira...sangat terasa kehadirannya menggembirakan hatiku yang agak bersedih untuk beberapa hari ini...en miau...terima kasih...!!!


sangat geram dengan nyauw2...!!

~syg nyauw2~

No comments: