Thursday, August 2, 2012

malam yG bOsAn

Views

bosannya malam ini....!!!tidak tahu mahu buat apa....balik dari terawih sudah keluar ke kedai makan....makan roti canai...namun tidak menyelerakan di tambah pula perut ku kenyang lagi....

~_~ sangat BOSAN....!!!

mukabuku puas sudahku lihat.........tiada apa yang menarik....mahu mesej si dia rasa malas pula....sudah larut malam.....mungkin dia sudah tidur.....lagipun dia kelihatan letih hari ini....oooooowwwwwhhhh.....pandangan dia hari ini agak berbeza....

bagaimana mahu aku tafsirkan pandangan itu???entahlah....aku sendiri tidak tahu....namun ianya sangat sweet.....^_^

aku bertelekung menunggu dia untuk mengimamkan solat asarku dan juga anak2 muridku....namun dia terpaksa keluar sebentar untuk mengambil surat di sekolah lain....sebelum dia pergi aku sempat memandangnya....senyumannya....senyuman itu yang membuatku terfikir2....

kenapa dia senyum begitu padaku???tiada jawapan yang dapatku berikan melainkan aku terus memandang dirinya berlalu pergi dan aku hanya terdiam merenung asap....

~keliru~

No comments: