Sunday, August 12, 2012

ter"mc"

Views
semalam aku ter"mc" terawih....sebab???tekan read more please..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V





buat biskut raya.....!!!
pergh........da membazir 1 hari.....nasib badan kena buat sendiri memandangkan aku seorang sahaja anak perempuan mak dan juga ayah....~_~

kaki,jari jemari dan juga tulang belakangku sangat3 sakit...!!!!mana tidaknya dari pukul 12 tengah hari aku mengerjakan doh sampai la membawa ke waktu berbuka...itu pun belum habis....selepas isya aku sambung lagi sedikit kerja yang tertinggal....keseluruhannya aku habis dalam pukul 10 malam....

dalam sejarah aku buat kerja sebegitu lambat.....oh snap...!!!

ganjaran yang aku terima adalah :


yea betul....!!! sebotol air coca cola....semalam memang teringin sangat mahu minum air ini....jadi aku mohon sangat kepada mak untuk mendapatkan sebotol untukku....pada mulanya mak marah juga...yelah dalam bulan puasa mahu minum air bergas....memang aku melanggar pantanglah maksudnya...(gastrik punya pasal..huhu ^_^)

sebelum berbuka ayah dengan baik hatinya telah membelikan sebotol air coca cola untukku....(errk untuk semua...~_~)jadi sambil menyiapkan kerja2 membakar biskut selepas isya aku pun mengambil peluang menikmati dan melepaskan keinginanku....sedap........!!!!

~penat sangat~

No comments: