Tuesday, August 14, 2012

48 jam lagi

Views


hari ini di lalui dengan seribu rasa yang bercampur aduk....sekejap mahu rasa menangis dan sekejap lagi mahu marah....untuk 2 hari ini sungguh menuntut kesabaran yang teramat sangat terhadapmu wahai ustaz...!!!

entahlah...sampai bila mahu sebegitu...aku tahu dia marahkan kata2ku tempoh hari dan memang sukar untuk dia menerimanya namun tidak bolehkah dia cuba untuk mengawal riak muka tidak suka itu dihadapan yang lain2???jujurnya aku semakin tidak suka untuk berdepan dengannya...

aku sangat terasa...!!!sangat terasa dengan caranya mengendalikan perasaan marah...sangat kecewa dengan caranya yang langsung tidak profesional...mengapa begitu???!mengapa begitu??!

hatiku sangat terluka melihat wajahmu...serasa ingin menangis sahaja setiap kali terpandangkan wajahnya....tertekan sangat!!!

aku berharap sangat esok boleh balik cepat...aku tidak sanggup berlama2 di sekolah...sangat tertekan melihatkan wajahmu yang dengan mudah berubah bila berdepan denganku...argh......!!!Tuhan sahaja yang tahu bagaimana aku cuba mengawal rasa di hati ini....

~mohon dikuatkn hati~

No comments: