Friday, July 27, 2012

3rd day

Views


pagi ini hari ke tiga beracai berry....so far so goooooooooood...^_^....
tiada apa yang hendak aku coretkan melainkan kebiasaan untuk minggu baru bersama acai berry....wah....aku rasa badan aku sentiasa berpeluh.....setiap kali selepas bersahur aku mesti mandi kerana tidak tahan dengan bahang badan....apakah yang terjadi????

namun aku tidak pula rasa kurang sihat....malah rasa segar sepanjang hari....selain itu di sekolah aku kerap berjalan ke hulur hilir semata2 tidak mahu duduk sahaja di bulan2 ramadhan ini....bulan ramadhan bukan membuatkan seseorang itu lemah dan malas untuk bergerak ok....

selain bergerak dapat juga mengeluarkan peluh walaupun tidaklah sehebat mak yang hari2 mengeluarkan peluh untuk menghidangkan makanan untuk anak2 dan sehebat peluh ayah bekerja untuk memberikan sedikit kesenangan untuk keluarganya....

teringat pula tentang vlog aiman azlan yang aku lihat semalam tentang bulan ramadhan....sooooooooo cute....!!!serius....vlog yang di buat memang penuh dengan informasi dan yang penting ianya sangat berguna bagi sesetengah orang yang suka membuang masa dalam bulan ramadhan ini....tunggu post berikutnya ya ^_^

berbalik kepada acai berry......kena tunggulah keputusannya nanti ya...tidak tahu macam mana hendak terangkan keadaan fizikalku sekarang ini....tapi apa yang bolehku katakan aku selesa beracai berry ini....insyaallah tidak mendatangkan kemudaratan....jadi....sesiapa yang hendak cuba beracai berry...silakanlah....welcome to the group....!!!

~hari ke tiga~

No comments: