Tuesday, July 24, 2012

dugaan pose

Views


sempena ramadhan ini memanglah penuh dugaan...dugaan hati...dugaan minda....dugaan fizikal....aduhai...sangatlah memenatkan....

hari ini memang dugaan sebelum berbuka puasa....turun sahaja dari pejabat ku kak norhan sudah menyapaku...katanya nasibku agak kurang bertuah hari ini....memang betul katanya....memang tidak bertuah....lihat di bawah ini...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


aku di beri hadiah tayar motor ku pancit...!!!aduhai nasib badan....terus lemah badanku....yang menambah lemah bila si dia lalu dan cakap yang tayarku pancit dan aku tidak mengindahkan dia....biasa la....akukan memang dalam "perang dingin dengannya....

dia boleh pula mengaum2kan bunyi motornya...dari apa yang dapat aku simpulkan dia marah a.k.a terasa hatilah kata2nya aku tidak endahkan....argh.....!!!!tidak ke dia faham yang aku memang memerlukan bantuan dia waktu itu.....sengal!!!!

nasib baik along balik kerja awal.....untung jugalah mempunyai abang....dan satu kerugian kalau along ke site hari ini.....kerugian di pihakku lah apa lagi....hahahahahahaha....

tayarku perlu di tukar dan yang membawanya ke bengkel adalah along.....syukur semuanya boleh selesai petang tadi juga....kalau tidak susahlah aku hendak ke sekolah esok....malas mahu drive kereta....!!!!

kemudian balik ke rumah dapat pula bungkusan yang sememangnya ku nantikan....jeng jeng jeng...
|
|
|
|
|
|
V


Acai Berry...!!!!
wah tidak sabar rasanya...moga2 ianya berkesan....amin

~dugaan~

No comments: