Friday, July 20, 2012

kasih kekasih

Views


petang ini tetiba masa tengah dengar THR gegar teringatkan mr.A aku....aduhai....rindunya pada dia....sememangnya rasa rindu untuk berbual dengan dia...berbual seperti biasa sebelum masalah yang satu itu timbul....

kemudian THR pula putarkan lagu kasih kekasih....setiap lirik yang aku dengar mengibaratkan doa2 aku untuk bersama dengan dia...insyallah jika di izinkanNya...

Tak Perlu Aku Ragui 
Sucinya Cinta Yang Kau Beri 
Kita Saling Kasih Mengasihi 
Dengan Setulus Hati 

Ayah Ibu Merestui 
Menyarung Cincin Di Jari 
Dengan Rahmat Dari Ilahi 
Cinta Kita Pun Bersemi 

Sebelum Diijabkabulkan 
Syariat Tetap Membataskan 
Pelajari Ilmu Rumahtangga 
Agar Kita Lebih Bersedia 
Menuju Hari Yang Bahgia 

Kau Tahu Ku Merinduimu 
Ku Tahu Kau Menyintaiku...Oh...Kasih 
Bersabarlah Sayang 
Saat Indah Kan Menjelma Jua 
Kita Akan Disatukan 
Dengan Ikatan Pernikahan...Oh..Kasih 

Di Sana Kita Bina 
Tugu Cinta Mahligai Bahagia 
Semoga Cinta Kita 
Di Dalam Redha Ilahi 
Berdoalah Selalu 
Moga Jodoh Berpanjangan


semoga hubungan aku dengan dia kembali seperti biasa.....semoga aku dengan dia menjadi yang halal hingga ke syurga....insyaallah....

~mr.A~

No comments: