Thursday, July 26, 2012

pagi yang indah

Views


hari ini hari kedua aku beracai berry......syukur tiada apa yang berlaku....huhuhuhuhuhu....^_^.....takut juga aku sekiranya acai berry itu tidak sesuai dengan badanku....dari hendak mendapatkan kebaikan jadi lain pula....

setakat apa yang boleh aku coretkan....aku kini dapat lihat cara pemakananku agak terkawal....bila makan supplement tersebut aku mudah berasa kenyang dan aku sudah kurang mengambil makanan secara banyak....kini sahur dan berbuka aku hanya makan sedikit sahaja....tidaklah terlampau sedikit.....cuma kurang dari sebelum ini....

ada baiknya juga....kalau aku berterusan mengambil makanan yang banyak akan membahayakan berat badanku juga....penyakit pun mulalah datang menyinggah....huh.....nauzubillah....moga di jauhkan dari segala penyakit bahaya....

untuk pagi ini badanku rasa selesa....makan pun tidak terlalu banyak cuma aku agak kerap berpeluh....mungkin sebab faktor cuaca yang sekejap panas dan sekejap hujan....berat????huhuhuhuhu....masih terlalu awal untuk aku katakan yang beratku sudah turun....insyaallah....selagi mampu aku berusaha....^_^

*gambar hari pertama beracai berry...^_^
~chayok2!~

No comments: