Sunday, July 8, 2012

HACKS

Views



what a nice movie.....bila menonton cerita ini terasa juga hatiku....^_^...tidak semua cinta perlu bersama hingga ke akhir hayat.....betul itu....melihat si dia berbahagia sudah memadai walaupun bukan dengan diri kita....wah.....!besar maknanya....

cerita ini memang sweet sangat....walaupun agak gila2 tapi sangat menghiburkan dikala aku sedang bosan keseorangan....sambil melayan game "kanak2 ribena" aku menonton cerita ini....walaupun pada mulanya aku kurang faham tapi akhirnya aku faham juga dengan apa yang hendak di sampaikan melalui cerita ini....

selain daripada itu...lagu dari cerita ini sangat menarik hati....mahu dengar???scroll ke bawah please...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V




dengarlah OsT dari cerita hanya aku cinta kau seorang ini yea...
enjoy!

~bila dah bosan sume bnda jadi best ^_^ ~

No comments: