Sunday, July 15, 2012

buih sabon

Views


hari ini pergi kenduri rumah mak long....esok mak long dengan abang zakir sekeluarga hendak berangkat ke tanah suci untuk menunaikan umrah....bestnya dapat menunaikan umrah sekeluargakan???insyaallah satu hari nanti giliran keluargaku pula...

kemudian aku mengambil kesempatan untuk mencari buih sabon...hendak buat sendiri takot tidak jadi....oleh itu aku beli sahajalah....^_^

kebetulan aku memang memerlukan buih sabon itu sekarang ini....ingin menghilangkan segala tekanan dalam kepala aku ini....bila lihat buih2 sabon itu meringankan masalah aku.....ibarat masalah aku telah terbang bersama dengan buih2 sabon itu....tenangnya....!!!

aku beli bukan sebotol...tetapi 3 botol sekali...huahuahuahuahuahua....lepas gianlah katakan....bila adik mintak sebotol aku tidak kasi....alasanku suruh dia beli sendiri....hehehehehehe....

rasanya lagi sebotol boleh aku bagikan pada si dia yang telah aku kusutkan kepalanya...sebagai hadiah untuk menenangkan hatinya pula...itu pun kalau berkesan untuk dialah....

belon yang aku beli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



~sangat seronok men buih sabon~


No comments: