Tuesday, July 31, 2012

headache

Views

aduh.....sakitnya kepalaku....sudah 2 hari kepalaku berdenyut2....mulanya aku fikirkan sakit itu hanya seketika....tetapi berlarutan pula....sakitnya Tuhan sahaja yang tahu.....sangat perit sehingga sukar untuk aku bergerak dan membuka mata....

semalam aku rasakan sebegitu juga....semasa di masjid....sangat memeningkan sehingga aku rasa badanku terhuyung hayang semasa hendak mengangkat takbir...namun ku gagahkan juga menghabiskan solat terawih semalam....namun malam ini aku tidak sanggup..!!!menyerah kalah pada sakit yang memeritkan mataku ini....

sejak di sekolah lagi aku sudah rasakan penangan denyutannya...sangat tidak menyenangkan sehingga aku rasa ingin cepat pulang ke rumah....peritnya bahagian belakang kepalaku....seperti di pukul dengan kayu....balik sahaja aku terus mandi kemudian baring......

namun tidak juga berkurangan sehinggalah waktu berbuka dan aku minum ubat panadol soluble....lega sedikit....kadang kala ada juga peritnya....mungkin sebab faktor cuaca yang panas akhir2 ini.....mungkin juga aku agak penat....segalanya mungkin.....

aku berharap sangat sakit kepalaku ini cepat pulih.....sejujurnya sakit ini sangat menyeksaku...!!!!

~cepatlah hilang~

No comments: