Monday, July 9, 2012

kelas tadika

Views

malam ini aku banyak sangat kerja melukis dan menulis....macam biasalah kerjaku....tidak sah kalau tiada 2 perkara itu....namun hari ini lain sedikit....aku melukis tentang salam ramadhan....untuk si kecik di tadika esok....

waduh.....sebenarnya aku agak blur untuk mengajar tajuk apa esok....kemudian terlintas di fikiranku lagu2 bulan2 Islam.....kemudian bercambah pula kepada bulan ramadhan yang bakal tiba minggu hadapan.....^_^

oleh kerana minggu hadapan ramadhan yang mulia datang kembali...aku mengambil keputusan untuk mengajar tentang puasa esok semasa sesi p&p di tadika...

maka dengan itu inilah antara rekaan aku untuk anak2 manjaku warnakan....hahahaha~

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V





hahahahahahaha~kelakar sungguh lukisanku ini....sudah terbukti aku tiada bakat dalam melukis kn???^_^

~nak pose x lm ag~

No comments: